Faqs

FAQs

  • Hvor bliver min levering af?

    Hvis du har bestilt inden 16:00, modtager du en SMS fra GLS så snart de har afhentet ordren på vores lager. Du modtager ligeledes et tracking-link fra Oelbong.dk til sporing af din ordre. Disse informationer modtager du som regel efter kl. 16.00.

    Med en leveringssikkerhed på 98%, som er landet højeste, leverer GLS dag-til-dag såfremt ordren er bestilt mellem mandag og torsdag. Bor du i eller omkring Danmarks 100 største byer, leverer GLS også i pakkeshops om lørdagen. Du kan derfor bestille en ordre om fredagen frem til kl 16.00, og stadig forvente at modtage din pakke om lørdagen. Lørdagsleveringer kan i enkelte tilfælde også afhænge af om den enkelte pakkeshop har bemanding til modtagelse af pakker om lørdagen. Vi anbefaler derfor at du retter kontakt til den lokale pakkeshop ifbm. bestilling.

    Ved pakkelevering kan der ske forsinkelser, da GLS leverer med kørende transport. Der kan forekomme trafik, uheld, fejlscanninger mv. der kan medføre forsinkelser.

    Har du endnu ikke modtaget en SMS fra GLS eller en E-mail fra Oelbong.dk indenfor 2 hverdage er du velkommen til at skrive til info@oelbong.dk. Husk at skriv hvilken ordre henvendelsen drejer sig om og hvad problematikken er, så skal vi nok hjælpe dig.

  • Kan jeg tracke min pakke?

    Ja, det kan du i hvert fald. Så snart at pakken er blevet afhentet af GLS, modtager du en SMS fra GLS og en E-mail fra Oelbong.dk med et 12-cifret pakkenummer. Dette pakkenummer kan du bruge til at tracke din pakke på www.GLS.dk.

  • Hvorfor har jeg kun modtaget en del af min levering?

    Tjek om du kan have fået flere tracking-links fra GLS. Ofte bliver visse varer sendt for sig selv. Dette gælder eksempelvis vores Viking Ølbong 100 cm, da disse sendes separat i et rør. Pakker kan ikke sættes sammen til én da dette er i strid med GLS’ regler.

    Der kan være dele af din levering der midlertidigt ikke er på lager, derfor bliver disse varer først eftersendt. Såfremt dette er tilfældet, fremsender vi en mail hvor der fremgår at en vare er forsinket. Tjek dit spamfilter for denne mail.

    Skulle du ikke have modtaget et ekstra trackinglink eller en mail om forsinket vare, så kontakt os gerne på info@oelbong.dk så ser vi nærmere på sagen og finder en løsning.

  • Hvordan returnerer jeg min vare?

    Såfremt du ønsker at benytte dig af din returret, er du velkommen til at sende din vare retur, såfremt den fremstår af samme stand som du modtog den. Det vil sige at den ikke må være taget i brug.

    For at returnere din vare, send os en mail på info@oelbong.dk hvor dit ordrenummer fremgår og hvilke varer du ønsker at returnere.

    Såfremt du ønsker at rekvirere en returlabel fra os, skal dette fremgå af din e-mail. Denne returlabel koster 60 kr. som betales via vores MobilePay til nummeret 90980.

    Så snart vi har modtaget kvitteringen på din betaling, fremsender vi et returlabel til dig på mail, som du kan påsætte på din pakke og derefter indlevere denne i din nærmeste GLS-pakkeshop.

    Ønsker du at bruge din egen pakkelabel, kan dette rekvireres i en pakkeshop. Pakken skal sendes til følgende adresse:

    Oelbong.dk ApS
    Springbjergvej 16
    7183 Randbøl

    VIGTIGT!:

    I pakken skal der tydeligt fremgå hvilket ordrenummer den returnerede vare stammer fra. Dette kan gøres ved at benytte vores fortrydelsesformular.

  • Min vare er defekt, hvad gør jeg?

    Hvis du har modtaget en defekt vare, skal du sende en mail til info@oelbong.dk. Her skal der tydeligt fremgå:

    • Hvilket ordrenummer det drejer sig om
    • Hvilken vare der er defekt
    • Hvad der er galt med varen
    • Billeder af al emballage som varen kom i, GLS-label samt den defekte vare.

    Så snart vi har modtaget din mail, ser vi nærmere på om der er tale om en transportskade eller en defekt. Såfremt defekten er en følge af forkert brug, erstatter vi ikke varen.

  • Min vare er defekt, hvad gør jeg?

    Såfremt du ønsker at annullere hele eller dele af din ordre, er du velkommen til at skrive til os på info@oelbong.dk eller ringe til os på 70 40 40 30.

    Hvis din ordre endnu ikke er afsendt, kan vi til tider nå at annullere den. Hvis den er afsendt, kan vi desværre ikke nå at annullere den, men du er velkommen til at returnere den ikke-ønskede vare.

  • Jeg er kommet til at angive forkert leveringsadresse, hvad gør jeg?

    Vi kan desværre ikke redigere i den valgte leveringsadresse. Har du dog valgt levering til pakkeshop spiller dette ikke nogen rolle, da din egen adresse ikke er relevant for dette.

    Har du valgt privatlevering kan du forsøge at kontakte GLS, for at gøre dem opmærksom herpå.

  • Jeg er kommet til at angive forkert leveringsadresse, hvad gør jeg?

    Når din pakke bliver indleveret i den valgte pakkeshop, har du 10 dage til at afhente pakken. Når du ikke at afhente den inden, ryger pakken automatisk retur til os.

    Såfremt du ønsker genlevering af din pakke, kan du sende os en mail på info@oelbong.dk. Genlevering koster 39 kr. i fragt.

  • Jeg er kommet til at angive forkert leveringsadresse, hvad gør jeg?

    Hvis du har fundet det købte produkt billigere andetsteds, prismatcher vi indenfor 30 dage. For at dette kan gøre sig gældende gælder dog følgende regler:

    • Prisen må ikke være betinget af et medlemskab eller abonnement.
    • Der må ikke være tale om åbningstilbud, begrænset antal tilbud eller køtilbud.
    • Du skal fremsende dokumentation for varens pris, hvilken webshop eller butik der er tale om, samt dato for den gældende pris.
    • Varen skal være på lager ved butik eller webshop.
  • Hvornår trækker i pengene?

    Vi trækker pengene for din ordre efter at denne er afhentet af GLS.

    Såfremt der er tale om DIT DESIGN Beer pong bord eller Beer pong pokal, trækker vi beløbet ved køb, som depositum.

  • Kan jeg betale via EAN-faktura?

    Ja, det kan i sagtens. Dette angives blot som betalingsmetode ved bestilling.

    Såfremt der er tale om DIT DESIGN Beer pong bord eller Beer pong pokal, trækker vi beløbet ved køb, som depositum.

  • Kan jeg betale via EAN-faktura?

    Ofte reserverer NETS et beløb på din konto, svarende til købets størrelse. Dette gøres for at kunne garantere betaling.

    Hvis du annullerer din ordre, kan der ligge en reservation på beløbet i op til 30 dage. Denne reservation kan vi ikke ophæve da det er NETS der foretager dette.

  • Hvornår refunderer i pengene for min returvarer?

    Så snart vi har modtaget returvarerne og tjekket deres stand, refunderer vi pengene til din konto. Der kan gå 3-4 bankdage før at beløbet kan ses på din konto. Det returnerede beløb svarer til varens værdi eller aftalte returbeløb. Har du spørgsmål til det returnerede beløb, er du velkommen til at kontakte os på info@oelbong.dk.

  • Hvornår refunderer i pengene for min returvarer?

    Vi svarer på din mail hurtigst muligt, gerne indenfor 24 timer i hverdagene. Vi svarer på mails i kronologisk rækkefølge. Såfremt du sender os en ny mail i samme tråd, vil din mail altså ryge bagerst i rækken igen.

    Har du ikke hørt fra os indenfor 24 timer, kan du eventuelt prøve at kontakte os på Facebook eller på 70 40 40 30.

  • Kan jeg afhente min ordre ved Jer?

    Ja, det kan du sagtens. Såfremt du ønsker at afhente din ordre på vores lager, skal du kontakte os på info@oelbong.dk eller 70 40 40 30, og aftale afhentningstidspunkt. Dette skal gøres for at vi kan sikre os at der er nogen tilstede på lageret.

  • Kan jeg afhente tøris?

    Ja, det kan du umiddelbart godt. Vi gør dog opmærksom på at dette IKKE kan afhentes på vores lager i Randbøl.

    Dette skal afhentes i Struer, hvor produktionen af dette foregår. Hvis du ønsker dette, så giv os et kald på 70 40 40 30.

  • Kan jeg vælge en bestemt leveringsdato for tøris?

    Ja, det kan du sagtens. Når du lægger en ordre på tøris kan du sende os en mail med dit ordrenummer og den ønskede leveringsdato.

    Sender du ikke en mail med disse informationer, vil vi fremsende det til den næste mulige hverdag.

    OBS.: Tøris leveres kun tirsdag-fredag grundet fordampning!

  • Hvorfor har jeg ikke fået ligeså meget tøris som jeg bestilte?

    Tøris fordamper. Når du bestiller 10 kg, vil der blive afsendt 10 kg fra vores tøris leverandør. Tørisen fordamper dog med cirka 20-25% i døgnet, hvorfor du ofte kun modtager 7-8 kg tøris.

    Ønsker du at der er 10 kg ved modtagelse, anbefaler vi derfor at du køber 15 kg.

  • Hvordan designer jeg et Beer Pong bord?

    Vores vare DIT DESIGN Beer Pong bord giver dig muligheden for at designe dit helt eget beer pong bord.

    Når du har aflagt ordren herpå, downloader du filen med skabelonen og designer ud fra dette.

    Vær opmærksom på at den fil du sender til os, vil være nøjagtigt det der vil blive printet. Derfor skal du huske at fjerne de stiplede linjer og tal, hvis du ikke ønsker dem. Disse er kun angivet for at vise hvor cups normalt står, mål på bordet etc.

    Ønsker du at der skal være markeringer til cups, skal du huske at optegne disse markeringer på den sendte fil.

    Når du har gjort dette, sender du dit ordrenummer og vedhæfter billedet af dit ønskede design til info@oelbong.dk.

    Såfremt at Oelbong.dk skal hjælpe med at designe dit bord, vil der blive pålagt et gebyr svarende til opgavens omfang.

  • Hvor længe varer leveringen på DIT DESIGN Beer Pong bord?

    Som udgangspunkt varer leveringen 3 uger fra den dag designet modtages ved os og ordren er gennemført og betalt. Dette kan dog variere, da der kan forekomme forsinkelser grundet problemer i fragt, produktion eller lignende.